"Верховина" - це комплекс нового рівня з організації бізнес-заходів, що ідеально поєднує в собі індивідуальний підхід,
просторі конференц-зали та повний спектр послуг з комплексного харчування. Команда фахівців завжди із задоволенням
допоможе у розробці концепції події, підборі майданчика та технічного оснащення. А після ділових зустрічей та
переговорів гості завжди можуть відпочити та провести своє дозвілля у комфортних номерах готелю.
Конференц-зали за приємними цінами у Києві Організація та проведення бізнес-заходів у "Верховині" - це завжди
креативний та професійний підхід до вирішення навіть складних ділових завдань. До основних напрямів діяльності
комплексу належить організація конференцій, симпозіумів, ділових зустрічей та переговорів, тому кожен клієнт може бути
впевненим у професіоналізмі та наданні конференц-послуг на європейському рівні.
В наявності 9 конференц-залів у Києві: • місткістю від 20 до 300 осіб;• мобільними та функціональними меблями;
• презентаційною технікою;• безкоштовний інтернет. Додатково гості комплексу можуть скористатися паркуванням, яке діє
на території бізнес-готелю. Крім можливості забронювати конференц-зал, "Верховина" надає послуги з харчування, в які
входить організація:• кава-брейків; • обідів; • банкетів та фуршетів.
Фахівці "Верховини" готові запропонувати повний спектр послуг у рамках організації та проведення ділових подій для
малого та великого бізнесу повністю під бюджет клієнта. А якість бізнес-заходу забезпечуватимуть кваліфіковані
співробітники готельно-ресторанного комплексу, які мають величезний досвід у проведенні ділових зустрічей, конференцій
та тренінгів будь-яких масштабів. При цьому зручне розташування комплексу стане приємним доповненням до конференц залів європейського рівня.
І все це тільки за найприємнішими цінами!
Оренда конференц-залів у Києві різних категорій Будь-яке завдання, поставлене клієнтами "Верховини", чи виїзні переговори, нарада чи організація бізнес-ланчу -
виконається на найвищому рівні, з використанням сучасної техніки та мобільних меблів.
Саме у нас гості недорого можуть зняти сучасний конференц-зал, орієнтуючись на свій бюджет, а також скористатися
низкою інших послуг, включаючи замовлення комплексного харчування та затишних номерів.
"Верховина" - це грамотний вибір щодо організації бізнес-заходів, який успішно вплине на подальший розвиток вашого бізнесу.
Комплекс за низькими цінами надає зали з класичними інтер'єрами, ергономічними меблями та технічним обладнанням у
рамках організації ділових заходів. А великий номерний фонд готелю дасть змогу учасникам приємно відпочити у комфортних
номерах після насиченого дня.
Сучасний бізнес-комплекс із конференц-залами недорого "Верховина" - це сучасний готель, де конференц-зали оформлені
в класичному стилі, який пропонує своїм гостям недорого орендувати конференц-зали, а також скористатися низкою
унікальних бонусів до своїх послуг у сфері конференц-сервісу: • технічним оснащенням;• розробкою концепції та формату
події;• фліпчартом;• великим номерним фондом готелю; • спеціалізованим меню.
Зал для конференцій "Верховина" спеціалізується на проведенні ділових заходів найвищої якості, до того ж фахівці
комплексу мають величезний досвід в організації бізнес-зустріч будь-яких форматів. Багато компаній довіряють проведення
своїх важливих ділових подій саме нам, тому що бізнес-готель відрізняється практичністю, вирішенням будь-яких завдань
та наданням широкого спектру послуг, який порадує гостей професіоналізмом та приємними цінами!